Viisi tärkeintä asiaa myynnin ja markkinoinnin edistämisestä
Tässä artikkelissa esitellään viisi keskeistä asiaa, jotka sinun yrittäjänä tulisi muistaa myynnin ja markkinoinnin onnistumisesta verkossa.
Tässä artikkelissa esitellään viisi keskeistä asiaa, jotka sinun yrittäjänä tulisi muistaa myynnin ja markkinoinnin onnistumisesta verkossa.
Matkailuyrittäjä Aki Virolainen tietää, että alan aallonharjalla pysyminen vaatii digitaitoja ja halua verkostoitua muiden yrittäjien kanssa.
Pinterest on sosiaalisen median kanava, jossa jaetaan inspiroivaa sisältöä kuvien ja videoiden muodossa ja tallennetaan sitä tauluiksi. Yrityksille Pinterest on kanava olla näkyvillä, tavoittaa kohderyhmiä ja saada liikennettä omille sivuille.
Omilla nettisivuilla on valtava merkitys myynnin ja markkinoinnin onnistumisessa. Etkö usko? Lue tämä niin uskot!
Mitä ihmeen tägilöitä? Entä mitä tarkoittavat orgaaninen näkyvyys, inbound-markkinointi ja A/B-testaus? Tässä kirjoituksessa otetaan selvää digimarkkinoinnin sanastosta.
Yrityksen on hyvä olla paikalla siellä missä asiakkaat ovat – eli nykyään verkossa! Ota digitaalisen markkinoinnin keinot haltuun näiden vinkkien avulla.
Googlen Yritysprofiili on monipuolinen ja ilmainen palvelu, joka parantaa yrityksen näkyvyyttä ja löydettävyyttä. Katso, miten otat sen käyttöön!
Tuntuuko, että somemarkkinoinnin maailmassa puhutaan hepreaa, tai vähintään turkkia? Tutustu somemarkkinoinnin termeihin.
Laadukasta sisältöä omasta arjesta rennolla otteella – siinä savonlinnalaisen yrittäjän Jenni Koposen menestysresepti Instagramiin.
Facebook- eli Meta-mainonta on äärimmäisen tehokas työkalu yrittäjälle. Lue tästä parhaat vinkit tehokkaisiin mainoksiin.
YouTubessa menestyksen kannalta merkittävin asia on videon sisältö. Videolla tulee olla tavoite ja kohderyhmä. Mutta miten ihmiset löytävät sen? Mitä voit tehdä, että se löydetään helpommin?
Videomarkkinoinnin voimaa kuitenkaan somessa ei voi nykypäivänä väheksyä, joten nappaa tästä parhaat vinkit ja kokeile miten hyvin ne toimivat sinun yritykselläsi!