Asiakaskokemuksia
Digiportaat on auttanut jo yli 500 yritystä!
Tälle sivulle olemme koonneet yrittäjien kokemuksia Digiportaista ja hankkeen koulutuksista.
Asiakascase Metsäsydän Oy
Metsäsydän Oy:n Maria ja Olli kertovat, kuinka he ovat kehittäneet liiketoimintaansa Digiportaiden koulutuksissa opittujen taitojen avulla. Yritykset pääsevät mukaan koulutuksiin osallistumalla ensin maksuttomaan osaamiskartoitukseen.
Asiakascase Kohteessa.
Kohteessa. verkkokaupan Jenni osallistui Digiportaiden markkinointikoulutuksiin vahvistaakseen omaa osaamistaan. Sinäkin voit saada vinkkejä yrityksesi digitaitojen kehittämiseen Digiportaiden koulutuksista.
Miksi osallistua?
MosaiikkiMyymälän Jukka ja Sirpa ovat osallistuneet useaan Digiportaat-hankkeen tarjoamaan koulutukseen.
Mitä mieltä he ovat olleet?
Otteita asiakaspalautteesta
Keräämme palautetta kaikilta digi-infojen ja koulutusten osallistujilta. Palautekysely antaa hankkeeseen osallistuneille yrityksille mahdollisuuden arvioida koulutuksia ja jättää kommentteja sekä toiveita anonyymisti.
Pyrimme huomioimaan tämän palautteen ja kehittämään toimintaamme yrittäjien toiveiden mukaiseksi esimerkiksi valmennussisältöjen, paikan ja ajankohdan suhteen.
92%
Vastanneista antoi koulutuksille yleisarvioksi hyvä tai erinomainen
95%
Vastanneista kertoi oppineensa koulutuksissa uusia asioita
Mitä Digiportaiden koulutuksista sanotaan?
”Hyvä, informatiinen koulutus ja kiva että saatiin harjoitella asioita paljon ja että niitä harjoituksia yhdessä käytiin läpi.”
”Helposti ymmärrettävää ja mukaansa tempaava kouluttaja innosti minua kovasti.”
”Yksi parhaista kouluttajista tähän mennessä, selkeää opetusta, käytännön esimerkit ja osallistujien henkilökohtainen auttaminen oli todella hyvää.”
”Pieni ryhmä oli hyvä ja pääsi tekemään itse aika paljon.”
”Ennakko-ohjeistukset olivat todella hyvät ja aukottomat. Koulutusta oli mukava seurata, kun esimerkkejä oli todellisesta elämästä ja osallistujilta itseltään kyseltiin kommentteja asioihin.”
”Erittäin käytännönläheinen koulutus.”