Maksuton digi-info: TikTok yrittäjälle – näin lähdet liikkeelle
Lisää myyntiä sosiaalisessa mediassa? Ota TikTok haltuun! Tämä digi-info sisältää tiiviin tietopaketin, jonka avulla pääset liikkeelle tämän hetken kuumimman somekanavan kanssa.
Lisää myyntiä sosiaalisessa mediassa? Ota TikTok haltuun! Tämä digi-info sisältää tiiviin tietopaketin, jonka avulla pääset liikkeelle tämän hetken kuumimman somekanavan kanssa.
TikTok on monelle yritykselle tämän hetken kuumin ja kiinnostavin somekanava, mutta sen käytön opettelu itsenäisesti saattaa olla työlästä. Tässä perustason lähikoulutuksessa otetaan haltuun TikTokin perusteet, opetellaan videoiden tekoa ja perehdytään lyhyesti TikTok-mainontaan. Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää TikTokia ja lyhytvideoita liiketoiminnassasi!
TikTok on monelle yritykselle tämän hetken kuumin ja kiinnostavin somekanava, mutta sen käytön opettelu itsenäisesti saattaa olla työlästä. Tässä perustason lähikoulutuksessa otetaan haltuun TikTokin perusteet, opetellaan videoiden tekoa ja perehdytään lyhyesti TikTok-mainontaan. Koulutuksen jälkeen osaat hyödyntää TikTokia ja lyhytvideoita liiketoiminnassasi!
Tervetuloa maksuttomaan digi-infoon, jossa selvitetään perinpohjin mitä vaikuttajamarkkinointi on ja miten yrittäjä voi sitä hyödyntää.
Tässä valmennus-aamussa käsitellään eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta.
Tässä valmennus-aamussa käsitellään eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta.
Tämä kolmiosainen koulutus on suunnattu PK-yrityksille, jotka hyödyntävät Facebook-markkinointia jo jollain tasolla, ovat luoneet Business Manageriin mainostilin, ovat tehneet jonkin verran mainontaa ja tuottavat säännöllisesti sisältöä Facebook- ja Instagram-kanaviin.
Digiportaiden videoeditointipajassa syvennytään videoiden editoimiseen Da Vinci Resolve -ohjelman avulla.
Työpajassa opetellaan koko videoeditointiprosessin työnkulku materiaalien tuomisesta ohjelmaan aina videon jakeluun asti.
Koulutus sopii pk-yrityksille ja yksinyrittäjille, jotka miettivät miten hyödyntää sosiaalista mediaa liiketoiminnassa, pohtivat omaa someläsnäoloaan ja haluavat apua sisällön suunnitteluun.
Opi käytännönläheisesti, miten ideoit ja käsikirjoitat, kuvaat ja editoit mobiilivideon somekanaviisi. Koulutuksessa opit myös videon julkaisun ja sen jälkimarkkinoinnin.
Koulutus sopii pk-yrityksille ja yksinyrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita mainonnan kohdentamisesta ja fiksun some-mainonnan tekemisestä Facebook Business Manageria hyödyntäen.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.
Yrityksen on hyvä olla paikalla siellä missä asiakkaat ovat – eli nykyään verkossa! Ota digitaalisen markkinoinnin keinot haltuun näiden vinkkien avulla.
YouTubessa menestyksen kannalta merkittävin asia on videon sisältö. Videolla tulee olla tavoite ja kohderyhmä. Mutta miten ihmiset löytävät sen? Mitä voit tehdä, että se löydetään helpommin?