Kuva naisesta, joka käyttää puhelinta sosiaalisessa mediassa

Tee myyvä mainos sosiaaliseen mediaan, Mikkeli

Millainen on hyvä mainos?

Hyvälle mainonnalle on aina tarvetta. Hyvä mainos pysäyttää. Hyvä mainos puhuttelee. Hyvä mainos aiheuttaa tarpeen. Hyvä mainos ohjaa ostoksille.

Digitaalinen media ja sosiaalinen media pursuavat visuaalista viestintää ja ärsykkeitä tulee monessa muodossa. Miten teen mainontaa, joka erottuu?

Tässä valmennusaamussa käsitellään eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta. Katsomme esimerkkejä onnistuneista mainoksista ja mietimme miksi ne ovat onnistuneita. Teemme koulutuksessa harjoituksia oman mainonnan kehittämiseksi. 

Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Valmennuksessa tarvitset

Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että koulutukseen osallistuvalla henkilöllä on vastuu yrityksen mainonnan tekemisestä somekanavissa tai Googlessa ja käytössään kuvankäsittelyohjelma, esim. Photopea, Canva tai Photoshop.

Tarvitset:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • somekanavien ja verkkosivujen käyttäjätunnukset
  • intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

Toteutusajankohta ja -paikka

ti 22.11.2022 klo 12.00-15.00

Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Mikkelin kampuksella. Lähetämme ilmoittautuneille tarkemmat tiedot ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

Osallistumismaksu

– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Jos olet osallistunut Digiportaat 2.0 -hankkeen järjestämään vastaavaan koulutukseen jo aiemmin, et voi ilmoittautua samaan koulutukseen toista kertaa. Näin mahdollistamme koulutuksiin osallistumisen mahdollisimman monelle yrittäjälle. Digiportaiden koulutukset ovat EU-tuettua koulutusta.

Sitovat ilmoittautumiset ma 7.11.2022 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja

Laura Rautio, Digiportaat 2.0 -hanke, laura.rautio@xamk.fi

Päivä

22.11.2022

Kellonaika

12:00 - 15:30

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Mikkelin kampus
Digiportaat

Järjestäjä

Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi
Ilmoittautuminen

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Low Reality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code