Tee myyvä mainos sosiaaliseen mediaan, Mikkeli
Millainen on hyvä mainos?
Hyvälle mainonnalle on aina tarvetta. Hyvä mainos pysäyttää. Hyvä mainos puhuttelee. Hyvä mainos aiheuttaa tarpeen. Hyvä mainos ohjaa ostoksille.
Digitaalinen media ja sosiaalinen media pursuavat visuaalista viestintää ja ärsykkeitä tulee monessa muodossa. Miten teen mainontaa, joka erottuu?
Tässä valmennusiltapäivässä käsitellään eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta. Katsomme esimerkkejä onnistuneista mainoksista ja mietimme miksi ne ovat onnistuneita. Teemme koulutuksessa harjoituksia oman mainonnan kehittämiseksi.
Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.
Valmennuksessa tarvitset
Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että koulutukseen osallistuvalla henkilöllä on vastuu yrityksen mainonnan tekemisestä somekanavissa tai Googlessa ja käytössään kuvankäsittelyohjelma, esim. Photopea, Canva tai Photoshop.
Tarvitset:
- tietokoneen ja virtapiuhan
- somekanavien ja verkkosivujen käyttäjätunnukset
- intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!
Toteutusajankohta ja -paikka
ti 22.11.2022 klo 12.00-15.30
Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Mikkelin kampuksella. Lähetämme ilmoittautuneille tarkemmat tiedot ilmoittautumisajan päätyttyä.
Näin pääset mukaan
Ennen koulutusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika osoitteessa https://digiportaat.fi/osaamiskartoitus.
Osallistumismaksu
– 150 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto alle 700 000 € TAI
– 350 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto yli 700 000 €
Osallistumismaksu veloitetaan yritykseltä, kun se osallistuu ensimmäisen kerran Digiportaiden koulutukseen. Seuraavat koulutukset ovat maksuttomia. Koulutuksiin voi osallistua 1-3 henkilöä samasta yrityksestä.
Ilmoittautuminen
Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle mahdollisimman pian.
Sitovat ilmoittautumiset ma 7.11.2022 mennessä oheisen linkin kautta.
Lisätietoja
Laura Rautio, Digiportaat 2.0 -hanke, laura.rautio@xamk.fi
Kouluttaja
-
Antti LeinoLowreality Marketing ArchitectsAntti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).
Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.
