Maksuton webinaari: Todellisuuden murros – Osaako yrityksesi kasvaa mukana?

Maksuton webinaari: Todellisuuden murros – Osaako yrityksesi kasvaa mukana?

ChatGPT:n käyttö jokapäiväisessä työssä ei ole enää tieteiskirjallisuutta. Uuden paradigman, ajattelutavan tuomat mahdollisuudet ja uhat vaikuttavat jokaiseen työtehtävään ja toimintoon eikä vanhaan ole enää paluuta. Onko edessä maailmanloppu ja Skynet vai utopia, jossa voimme tulevaisuudessa keskittyä vain itsellemme miellyttäviin asioihin?

Nettisivujen hakukoneoptimointi Ubersuggest-työkalun avulla, jatkotaso

Nettisivujen hakukoneoptimointi Ubersuggest-työkalun avulla, jatkotaso

Tämä koulutus on suunnattu PK-yrityksille, jotka haluavat hakukoneoptimoida nettisivuja Ubersuggest-työkalun avulla. Koulutuksessa keskitytään yrityssivujen hakukonenäkyvyyden parantamiseen ja seuraamiseen monipuolisen Ubersuggest-työkalun avulla. Koulutukseen osallistuvat ymmärtävät hakukoneoptimoinnin perusperiaatteet, ovat mahdollisesti sitä ostaneet tai tehneet itse, ja haluavat kehittää omaa osaamistaan entisestään.

Google Ads – mainonnan tehostaminen (jatkotaso)

Google Ads – mainonnan tehostaminen (jatkotaso)

Google Ads –jatkotason koulutuksessa mennään syvemmälle Googlen mainosalustaan. Koulutuksessa saat keinoja parantaa hakusanamainonnan tuloksellisuutta ja pääset perehtymään videomainonnan tekemiseen Googlen alustalla. Koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille toimialasta riippumatta. Koulutus on jatkoa Google Ads -tehotyöpajalle. Koulutuksessa syvennetään Google Ads -mainonnan osaamista käytännön harjoitusten avulla. Ennakkotehtävän avulla saat palautetta tehdystä hakusanamainonnan kampanjasta ja lisää keinoja…

Maksuton digi-info: Toimivasta verkkokaupasta menestystarinaksi ja kv-polulle 

Maksuton digi-info: Toimivasta verkkokaupasta menestystarinaksi ja kv-polulle 

Tässä digi-infossa kerromme konkreettisen esimerkin kautta, miten pääset alkuun kv-verkkokaupan kanssa. Samalla saat selville minkälaista osaamista tarvitset ja mitä sinun tulee ottaa huomioon kansainvälistymisen matkalla. Kerromme esimerkiksi markkinoinnin automaatioista kohdemarkkina-alueen maksutapojen valintaan.