Mikä oikeasti vaikuttaa suomalaisen kuluttajan ostopäätökseen? Näistä havainnoista verkkokauppias hyötyy heti
Kuluttajien ostokäyttäytyminen ei ole mysteeri – siihen löytyy dataa ja selkeitä trendejä. Tässä verkkokauppiaille olennaisimmat havainnot.
Kuluttajien ostokäyttäytyminen ei ole mysteeri – siihen löytyy dataa ja selkeitä trendejä. Tässä verkkokauppiaille olennaisimmat havainnot.
Tule kuulemaan, miten viet verkkokauppasi myynnin uudelle tasolle – konkreettisin keinoin ja yrittäjien tarinoiden kautta.
Opi, miten live shopping voi kasvattaa verkkokauppasi myyntiä! Maksuttomassa digi-infossa tutustut verkkomyynnin kuumimpaan trendiin.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Suomen ja Ruotsin verkkokaupat ovat kehittyneet eri tahtiin viime vuosien aikana. Molemmat maat ovat kokeneet taloudellisia haasteita, mutta näiden vaikutukset ja kehityssuunnat eroavat toisistaan.
Verkkokauppiasklubitoiminta on digitaalisen kaupan toimijoiden pieniä vertaissparrausryhmiä, joita käynnistetään alueellisesti.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Haluatko kasvattaa verkkokauppasi myyntiä ja samalla parantaa sen kannattavuutta? Tässä maksuttomassa webinaarissa saat selkeitä ja käytännönläheisiä vinkkejä myynnin kasvattamiseen 4K-kaavan avulla: kävijämäärä, konversio, keskiostos ja kate.
Onko yrityksesi valmis laajentamaan liiketoimintaansa kansainvälisille markkinoille? Tässä webinaarissa saat käytännönläheistä ja ajankohtaista tietoa vientikauppaan liittyvistä olennaisista asioista.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Saavutettavuus voi olla strateginen liiketoimintapäätös, joka usein parantaa yrityksen mainetta, lisää asiakastyytyväisyyttä ja avaa uusia markkinoita. Tämän artikkelin luettuasi ymmärrät mistä saavutettavuudessa ja esteettömyydessä on kyse ja tiedät mistä lähteä liikkeelle.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Matkailuyrittäjä Aki Virolainen tietää, että alan aallonharjalla pysyminen vaatii digitaitoja ja halua verkostoitua muiden yrittäjien kanssa.
Jotta verkkokaupasta saadaan kilpailukykyinen, on rahaa ja muita resursseja ohjattava alusta asti nimenomaan kilpailukykyä vahvistaviin tekijöihin.
LuxJewellen yrittäjillä Hanna Paakkarilla ja Eveliina Konstilla on verkkokaupan suhteen suuria suunnitelmia.
Tervetuloa Digiportaiden ja HELMI-hankeen yhteiselle joulupuurolle 28.11. klo 8.30-10 Ravintola Talliin! Puuronsyönnin lomassa kuulemme lävistyskorujen verkkokauppa LuxJewelle Oy:n kiinnostavan tarinan yrityksen toisen omistajan, Hanna Paakkarin kertomana.
Tule kuulemaan Memory Labin tarjoamista mahdollisuuksista tekoälykokeiluihin ja tekoälyosaamisen kasvattamiseen!
Tämä digi-info on yrittäjälle, joka haluaa kehittää omaa verkkosivua tai verkkokauppaa. Digi-infon jälkeen tiedät mitä testata ja mitä lukuja sinun kannattaa seurata. Saat kokonaiskuvan miten hallita kanavia, sisältöjä, nettisivuja, sähköpostia ja konversiomekanismeja liiketoiminnassasi.
ChatGPT:n käyttö jokapäiväisessä työssä ei ole enää tieteiskirjallisuutta. Uuden paradigman, ajattelutavan tuomat mahdollisuudet ja uhat vaikuttavat jokaiseen työtehtävään ja toimintoon eikä vanhaan ole enää paluuta. Onko edessä maailmanloppu ja Skynet vai utopia, jossa voimme tulevaisuudessa keskittyä vain itsellemme miellyttäviin asioihin?
Koulutuksessa pureudutaan parantamaan oman verkkokaupan ostopolkua. Mistä asiakaskokemus koostuu, mitä erilaiset ostopolut ovat ja miten ostopolkuja kehitetään.
Miten ChatGPT:tä kannattaa käyttää? Onko ChatGPT vain puppusanageneraattori? Voinko syöttää sinne yrityksen luottamuksellisia tietoja? Kirjoittaako se minun sometekstit ja blogit? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen käytännönläheisessä ChatGPT –digi-infossa.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on oppia millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.
Google Ads –jatkotason koulutuksessa mennään syvemmälle Googlen mainosalustaan. Koulutuksessa saat keinoja parantaa hakusanamainonnan tuloksellisuutta ja pääset perehtymään videomainonnan tekemiseen Googlen alustalla. Koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille toimialasta riippumatta. Koulutus on jatkoa Google Ads -tehotyöpajalle.
Tämä koulutus on suunnattu PK-yrityksille, jotka haluavat hakukoneoptimoida nettisivuja Ubersuggest-työkalun avulla. Koulutuksessa keskitytään yrityssivujen hakukonenäkyvyyden parantamiseen ja seuraamiseen monipuolisen Ubersuggest-työkalun avulla. Koulutukseen osallistuvat ymmärtävät hakukoneoptimoinnin perusperiaatteet, ovat mahdollisesti sitä ostaneet tai tehneet itse, ja haluavat kehittää omaa osaamistaan entisestään.
Tämä koulutus on pk-yrityksille, jotka eivät ole hyödyntäneet hakukoneoptimointia ollenkaan. Koulutuksessa annetaan konkreettisia vinkkejä sisällöntuotantoon omien nettisivujen löydettävyyden parantamiseksi, selvitetään oma hakukonenäkyvyys ja neuvotaan miten aloitat optimointityön.
Google Ads –jatkotason koulutuksessa mennään syvemmälle Googlen mainosalustaan. Koulutuksessa saat keinoja parantaa hakusanamainonnan tuloksellisuutta ja pääset perehtymään videomainonnan tekemiseen Googlen alustalla. Koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille toimialasta riippumatta. Koulutus on jatkoa Google Ads -tehotyöpajalle. Koulutuksessa syvennetään Google Ads -mainonnan osaamista käytännön harjoitusten avulla. Ennakkotehtävän avulla saat palautetta tehdystä hakusanamainonnan kampanjasta ja lisää keinoja…
Tämä koulutus on pk-yrityksille, jotka eivät ole hyödyntäneet hakukoneoptimointia ollenkaan. Koulutuksessa annetaan konkreettisia vinkkejä sisällöntuotantoon omien nettisivujen löydettävyyden parantamiseksi, selvitetään oma hakukonenäkyvyys ja neuvotaan miten aloitat optimointityön.
Tämä jatkotason koulutus on suunnattu pk-yrityksille, jotka haluavat ottaa hakukoneoptimoinnin paremmin hyötykäyttöön. Koulutukseen osallistuvat yritykset ymmärtävät jo hakukoneoptimoinnin perusperiaatteet, ovat mahdollisesti sitä ostaneet tai tehneet sitä itse, ja haluavat kehittää omaa osaamistaan entisestään.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille ja sen tavoitteena on opettaa millaista on selkeä ja myyvä verkkoteksti eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, blogeissa, verkkokaupassa, sosiaalisessa mediassa ja uutiskirjeissä – ja miten sitä tehdään.