Analytiikan perusteet yrittäjille – Tuloksia tiedon avulla
Tämä koulutus antaa sinulle käytännönläheiset työkalut ja tiedot, joiden avulla voit tehdä tiedolla johdettuja päätöksiä ja viedä yrityksesi uudelle tasolle.
Tämä koulutus antaa sinulle käytännönläheiset työkalut ja tiedot, joiden avulla voit tehdä tiedolla johdettuja päätöksiä ja viedä yrityksesi uudelle tasolle.
Google Analytics 4 on jo täällä. Uusin versio eroaa paljon edeltäjästään, joten analytiikkaa liiketoiminnassaan hyödyntävän yrittäjän kannattaa käyttää hetki perehtyäkseen eroihin ja uusiin toiminnallisuuksiin.
Koulutuksessa tutustut GA4:n raportteihin ja tapoihin, joiden avulla syventyä vakioraportteja syvemmälle dataan sekä ymmärtää kuluttajakäyttäytymistä paremmin. Opit, kuinka voit luoda omia raportteja ja miten voit hyödyntää GA4:n kartoituksia tiedon etsinnässä sekä analysoinnissa.
Google Analytics 4 on jo täällä. Uusin versio eroaa paljon edeltäjästään, joten analytiikkaa liiketoiminnassaan hyödyntävän yrittäjän kannattaa käyttää hetki perehtyäkseen eroihin ja uusiin toiminnallisuuksiin.
Koulutuksessa tutustut GA4:n raportteihin ja tapoihin, joiden avulla syventyä vakioraportteja syvemmälle dataan sekä ymmärtää kuluttajakäyttäytymistä paremmin. Opit, kuinka voit luoda omia raportteja ja miten voit hyödyntää GA4:n kartoituksia tiedon etsinnässä sekä analysoinnissa.
Google Analytics 4 on jo täällä. Uusin versio eroaa paljon edeltäjästään, joten analytiikkaa liiketoiminnassaan hyödyntävän yrittäjän kannattaa käyttää hetki perehtyäkseen eroihin ja uusiin toiminnallisuuksiin.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille, jotka haluavat syventää omaa osaamistaan Google Analyticsin parissa ja osaavat jo hieman hyödyntää verkkoanalytiikan tarjoamia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämisessä.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille, jotka haluavat ymmärtää verkkosivustojen seurantaa ja sen roolia markkinoinnin sekä mainonnan mittaamisessa.
Koulutus on suunnattu pk-yrityksille ja yksinyrittäjille, jotka haluavat ymmärtää verkkosivustojen seurantaa ja sen roolia markkinoinnin sekä mainonnan mittaamisessa.