Kuva naisesta, joka käyttää puhelinta sosiaalisessa mediassa

Tee myyvä mainos sosiaaliseen mediaan

Millainen on hyvä mainos?

Hyvälle mainonnalle on aina tarvetta. Hyvä mainos pysäyttää. Hyvä mainos puhuttelee. Hyvä mainos aiheuttaa tarpeen. Hyvä mainos ohjaa ostoksille.

Digitaalinen media ja sosiaalinen media pursuavat visuaalista viestintää ja ärsykkeitä tulee monessa muodossa. Miten teen mainontaa, joka erottuu?

Tässä valmennusaamussa käsitellään eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta. Katsomme esimerkkejä onnistuneista mainoksista ja mietimme miksi ne ovat onnistuneita. Teemme koulutuksessa harjoituksia oman mainonnan kehittämiseksi. 

Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Valmennuksessa tarvitset

Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että koulutukseen osallistuvalla henkilöllä on vastuu yrityksen mainonnan tekemisestä somekanavissa tai Googlessa ja käytössään kuvankäsittelyohjelma, esim. Photopea, Canva tai Photoshop.

Tarvitset:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • somekanavien ja verkkosivujen käyttäjätunnukset
  • intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

Toteutusajankohta ja -paikka

ti 17.5.2022 klo 8.30-12.00

Koulutus toteutetaan verkossa. Lähetämme ilmoittautuneille linkin ja osallistumisohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

Osallistumismaksu

– 150 € (+ alv 24 %), kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
– 350 € (+ alv 24 %), yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Yrityskohtainen osallistumismaksu* 150 € / 350 € (+ alv 24 %) laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Sitovat ilmoittautumiset ma 9.5.2022 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja

Laura Rautio, Digiportaat 2.0 -hanke, laura.rautio@xamk.fi

Päivä

tiistai 17.05.2022
Päättynyt!

Kellonaika

08:30 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code