Maksuton digi-info: Tekoälyn eri käyttötavat yrittäjille

Tekoäly on nykyisin vahvasti esillä ja jokaisen yrittäjän tulisi olla tietoisia sen mahdollisuuksista omassa yritystoiminnassa. Tähän digi-infoon olemme koonneet viisi tärkeää näkökulmaa, miten tekoälyn voisi valjastaa käyttöön.

  • Tekoäly on muutakin kuin ChatGPT
  • Tekoälyn avulla tehostat omia arjen toimintatapojasi
  • Tekoäly auttaa sinua tuottamaan ja kääntämään tekstejä
  • Tekoälyn avulla kehität liiketoimintaasi
  • Tekoälyä voi käyttää turvallisesti

Karista ennakkoluulosi ja tule mukaan tutustumaan tekoälyn mahdollisuuksiin mikro- ja pk-yrityksille. Tekoälyn mahdollisuuksiin kannattaa perehtyä avoimin mielin. Kokenut kouluttaja Jonna Muurinen on kouluttanut lukuisia yrityksiä ja osaa kertoa tekoälystä käytännönläheisesti ja innostavasti.

Digi-info tarjoaa syvällisen ja käytännönläheisen katsauksen tekoälyn maailmaan, auttaen sinua ymmärtämään sen olennaiset ominaisuudet, monipuoliset käyttötavat sekä konkreettiset hyödyt liiketoiminnallesi.

Kouluttaja: Jonna Muurinen, Markkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy

DIGI-INFON AJANKOHTA: ke 21.2.2024 klo 09.00-10.30

Digi-info toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumisajan päätyttyä. 

Ilmoittaudu mukaan ma 19.2.2024 mennessä oheisen linkin kautta

Digi-infot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia koulutuksia, tervetuloa mukaan! 

Lisätietoja:
Saara Pylvänäinen, Digiportaat-hanke
saara.pylvanainen@xamk.fi / 050 463 5862

Päivä

keskiviikko 21.02.2024
Päättynyt!

Kellonaika

09:00 - 10:30

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Webinaari

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Jonna Muurinen
    Jonna Muurinen
    Markkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy

    Jonna Muurinen on kansainvälisen yritysviestinnän maisteri ja hänellä on 20 vuoden kokemus kansainvälisestä markkinoinnista ja viestinnästä. Uransa aikana hän on työskennellyt TV-, radio- ja sanomalehtitoimittajana Suomessa, Ruotsissa ja Kanadassa, ja sen jälkeen siirtynyt markkinoinnin pariin kulttuuri-, muoti- ja urheilualalle. Hän on markkinointiviestintätoimisto Kuulun perustaja, toimitusjohtaja sekä osakas.

QR Code