Facebook Business Manager -työpajat, Mikkeli/etä

Tervetuloa Facebook Business Manager -työpajoihin Mikkeliin! Huom! Nyt myös mahdollisuus etäosallistumiseen.

Päivän työpajat on suunnattu kaikille Facebook Business Managerin käyttäjille aloittelevista edistyneisiin. Työpajaan voit siis tulla minkä tahansa aiheeseen liittyvän asian kanssa.

Ilmoittautuessasi valitse ilmoittautumislomakkeelta itsellesi sopivin aika. Valittavissa olevat ajat ovat klo 8.30—10.30 etänä, 10.45—12.30 tai 13.30—15.30 paikan päällä.

Työpajassa saat apua esimerkiksi seuraaviin asioihin:

  • Business Managerin perustoiminnot: tilien luominen, käyttöoikeuksien hallinta, sivujen ja mainosten luonti ja hallinta, tietojen analysointi ja raportointi
  • Facebook-mainonnan perusteet: kohdistaminen, budjetointi, mainosten muotoilu ja luominen, A/B-testaus ja optimointi
  • Facebook-pikselin käyttö: miten se asennetaan, miten seurataan konversioita ja miten tietoja hyödynnetään mainonnan optimoinnissa
  • Facebook-markkinoinnin strategiat: miten suunnitellaan ja toteutetaan tehokas markkinointikampanja eri tavoitteiden saavuttamiseksi

Esimerkkejä mahdollisista ongelmista, joita sinulla voi olla tullessasi työpajaan:

  • Kuinka luoda uusi tili Facebook Business Manageriin?
  • Kuinka kohdistaa mainoksia oikeille kohderyhmille?
  • Kuinka asentaa Facebook-pikseli verkkosivulle?
  • Kuinka analysoida mainosten suorituskykyä ja muokata niitä paremmin toimiviksi?
  • Kuinka suunnitella ja toteuttaa markkinointistrategiaa?

Työpajaan tarvitset mukaan:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • Business Managerin ylläpitotunnukset

Toteutusajankohta ja -paikka

Työpajat järjestetään pienryhmissä Mikkelissä Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun kampuksella. Valitse ilmoittautumislomakkeelta itsellesi sopivin kellonaika ja ilmoittaudu mukaan. Valittavissa olevat ajat:

  • klo 8.30—10.30 Etänä Teamsin välityksellä
  • klo 10.45—12.30 Mikkelissä
  • klo 13.30—15.30 Mikkelissä

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi -sivulla.

Osallistumismaksu

– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Jos olet osallistunut Digiportaat 2.0 -hankkeen järjestämään vastaavaan koulutukseen jo aiemmin, et voi ilmoittautua samaan koulutukseen toista kertaa. Näin mahdollistamme koulutuksiin osallistumisen mahdollisimman monelle yrittäjälle. Digiportaiden koulutukset ovat EU-tuettua koulutusta.

Sitovat ilmoittautumiset ti 4.4.2023 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja

Hanna Kuisma, Digiportaat 2.0 -hanke, hanna.kuisma@xamk.fi

Päivä

torstai 20.04.2023
Päättynyt!

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Mikkelin kampus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    lowreality marketing architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code