Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet
Tämä koulutus on täynnä! Huhtikuun koulutuksessa on vielä tilaa. Tule käytännönläheiseen työpajaan, jossa kouluttajamme opastaa vaihe vaiheelta, miten mainoksia tehdään.
Tämä koulutus on täynnä! Huhtikuun koulutuksessa on vielä tilaa. Tule käytännönläheiseen työpajaan, jossa kouluttajamme opastaa vaihe vaiheelta, miten mainoksia tehdään.
Tämä kolmiosainen koulutus on suunnattu PK-yrityksille, jotka hyödyntävät Facebook-markkinointia jo jollain tasolla, ovat luoneet Business Manageriin mainostilin, ovat tehneet jonkin verran mainontaa ja tuottavat säännöllisesti sisältöä Facebook- ja Instagram-kanaviin.
Päivän työpajat on suunnattu kaikille Facebook Business Managerin käyttäjille aloittelevista edistyneisiin. Työpajaan voit siis tulla minkä tahansa aiheeseen liittyvän asian kanssa.
Tämä kolmiosainen koulutus on suunnattu PK-yrityksille, jotka hyödyntävät Facebook-markkinointia jo jollain tasolla, ovat luoneet Business Manageriin mainostilin, ovat tehneet jonkin verran mainontaa ja tuottavat säännöllisesti sisältöä Facebook- ja Instagram-kanaviin.
Digiklinikan tarkoituksena on auttaa sinua ”saamaan digiasioita aikaan” eli auttaa sinua pääsemään eteenpäin tavoitteitasi kohti. Digiklinikalle voi tulla ”vain tekemään hommia” tai sitten voit ”tulla ongelman kanssa” pyytämään apua.