Asiakastuntemus myynnin moottorina -lähikoulutukset Savonlinnassa, 3-kertainen

Enemmän myyntiä, vähemmän arvailua

Asiakastuntemus myynnin moottorina -koulutus tarjoaa käytännönläheisen kokonaisuuden pk-yrityksille, jotka haluavat optimoida markkinointiaan ja lisätä myyntiään.

Opit luomaan vaikuttavaa sisältöä, joka herättää asiakkaissa tunteita, kasvattaa näkyvyyttäsi ja tuo liidejä. Kehität asiakastuntemustasi ja muutat sen konkreettisiksi myyntituloksiksi ja uusiksi asiakassuhteiksi.

Koulutuskokonaisuus on suunnattu pk-yrityksille, jotka haluavat tehdä toimivampia sisältöjä, saada selkeyttä ja suunnitelmallisuutta markkinointiin sekä lisää kauppaa. Kolmen aamupäivän mittaisessa koulutuksessa ohjataan huomio asiakkaan ymmärtämiseen.

Koulutuksessa opit hyödyntämään asiakastietoasi markkinointisi tehostamiseksi ja varmistat, että jokainen sijoittamasi euro tuottaa tulosta.

  • Koulutuksen ensimmäisessä osassa luot asiakasprofiilin yrityksesi tai tietyn tuotteen tai palvelun parhaasta asiakkaasta (kuka, mitä, miksi, missä, miten) sekä tämän haasteista ja tavoitteista. 
  • Toisen koulutuskerran jälkeen sinulla on hahmotelma ensimmäisestä tai ensimmäisistä sisällöistä, sekä hyvä ja konkreettinen suunnitelma asiakkaisiin vetoavien sisältöjen tuottamiseen.
  • Kolmannen aamun jälkeen hallussasi on selkeä suunnitelma, miten sinun kannattaa lähteä hankkimaan liidejä ja/tai maksavia asiakkaita verkosta.

Koulutus järjestetään kolmeosaisena ja ennen koulutuksen alkua osallistujille annetaan aiheeseen herättelevä ennakkotehtävä ja työpajojen välillä tehtäviä, joita puretaan yhdessä. 

Koulutuspäivät

Osa 1: Kuka on asiakkaani ke 14.2.2024 klo 8.30-12.00
Osa 2: Tee vaikuttavaa sisältöä ke 6.3.2024 klo 8.30-12.00
Osa 3: Miten liidejä kerätään ke 13.3.2024 klo 8.30-12.00

Työpajoissa esitetään hyviä käytännön esimerkkejä, joiden avulla perehdytään teemaan. Toteutus on pienryhmässä, joten saat valmennuksessa yrityskohtaista opastusta. Osaamista kasvatetaan niin asiakaslähtöisen ajattelun kuin konkreettisten menetelmien ja toimintatapojen osalta. Asiakasdataa keräämällä ja hyödyntämällä yritysten on myös helpompi tunnistaa uusia asiakastarpeita ja liiketoimintamahdollisuuksia.

Saat kouluttajalta case-esimerkkejä hyvistä ja myös huonoista toteutuksista, paljon konkreettisia ja tekemistä helpottavia ohjeita sekä koulutuksen aikana ohjatusti suoritettavia tehtäviä, joita voit tarvittaessa jatkaa omalla ajalla. 

Paikka

Työpajat pidetään Xamkin Savonlinnan kampuksella (Savonniemenkatu 6, 57100 Savonlinna). Valmennuksen aikana pidetään kahvitauko ja valmennuksen jälkeen ryhmä voi halutessaan ruokailla yhdessä Ravintola Kaaressa. Tarkemmat ohjeet saat ilmoittautumisen päättymisen jälkeen.

Valmennukseen voi ottaa mukaan oman läppärin (ja virtapiuhan) tai jokin muu muistiinpanoväline.

Kouluttaja: Antti Leino, lowreality marketing architects

Näin pääset mukaan 

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla. 

Osallistumismaksu 

– 150 € (+alv 24 %), kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
– 350 € (+alv 24 %), kun yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin 

Yrityskohtainen osallistumismaksu* 150 e / 350 e (+alv 24 %) laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista. 

Ilmoittautuminen 

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat. Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että yrittäjä/yrityksen osallistujat osallistuvat kaikille koulutuskerrolle.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle. 

Sitovat ilmoittautumiset ti 6.2.2024 mennessä oheisen linkin kautta. 

Lisätietoja

Elina Silvennoinen, Digiportaat – asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa -hanke, elina.silvennoinen@savonlinna.fi

Päivä

keskiviikko 13.03.2024
Päättynyt!

Kellonaika

08:30 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Kokoustila Tiiliputka, Savonlinnan kaupungintalo
Olavinkatu 27 D

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code