fbpx
Koska:
6.10.2020 @ 08:30 – 12:00
2020-10-06T08:30:00+03:00
2020-10-06T12:00:00+03:00
Missä:
Koulutus verkossa
Yhteystiedot:
Elina Silvennoinen
044 417 4998

ASIAKASHALLINTAJÄRJESTELMÄLLÄ TEHOA MYYNTIIN JA MARKKINOINTIIN
Hyödyntäjätaso, verkkokoulutus

Tämä koulutus on suunnattu teollisuus- ja palvelualan PK-yrittäjille, jotka suunnittelevat asiakastietojärjestelmän (CRM) käyttöönottoa, haluavat tutustua CRM:n tuottamiin hyötyihin, käyttöönoton eri vaiheisiin ja myös haasteisiin. Tässä koulutuksessa tutustutaan PipeDrive CRM-järjestelmään.

Koulutuksen sisältö

  • Mitä asiakastietojärjestelmät ovat?
  • Mitä prosesseja palvelemaan se halutaan: talous – myynti – markkinointi ja miksi näitä kaikkia kolmea ei voi saada samassa paketissa?
  • Millaisessa tilanteessa Pipedrive sopii ja mikä on varmin tapa epäonnistua CRM:n käyttöönotossa?
  • Käytännön esimerkkejä Pipedriven käyttämisestä ja sen tuottamista hyödyistä. Käydään läpi case-yrityksiä ja mitä positiivia muutoksia käyttöönotto on tuonut näille yrityksille.
  • Pipedrive -järjestelmän käyttöönotto
    • Yleisimmät kompastuskivet
    • Perehtyminen ja perehdyttäminen
    • Mitkä ensimmäiset askeleet ovat riittäviä aloitukseen?
    • Kuinka varmista käyttöönoton jatkossa?

Koulutus on käytännönläheinen ja se toteutetaan pienessä ryhmässä.

VALMENNUKSESSA TARVITSET

  • Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että yrityksen tavoitteena on ottaa käyttöön CRM-järjestelmä.
  • Verkkokoulutukseen tarvitset tietokoneen lisäksi kuulokkeet mikrofonilla ja toimivan verkkoyhteyden. Huomaa, että mobiiliverkkoyhteys ei ole riittävä. Täällä lisätietoa Digiportaiden verkkokoulutuksista.
  • Intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

KOULUTTAJA: Jari Junkkari, Intotalo Oy.

Jari toimii Intotalon toimitusjohtajana. Junkkari on valmentanut satoja suomalaisia pk-yrityksiä myynnin johtamisessa. Hänellä on vahva osaaminen niin tuote, palvelu kuin ratkaisumyynnistä. Toimialakokemus on hyvin laaja ja häneltä löytyy myös kv-osaamista. Jari on myös hyväksytty ELY-keskuksen puitesopimuskouluttaja.
Hänen erityisosaamistaan ovat mm. myyntiprosessien luominen, myynnin johtaminen tuloksekkaasti, henkilöstön sisäinen valmentaminen, puhelin- ja tapaamiskäyttäytyminen ja teknologian hyödyntäminen ja käyttöönotto.
“Intotalon valmennuksissa saat sekä intoa että rotia toimintaan. Tavoitteenamme on aina, että osallistujat voivat viedä valmennustemme opit suoraan käytäntöön.”

TOTEUTUSAJANKOHTA JA -PAIKKA
ti 6.10. klo 8.30-12.00
Koulutus toteutetaan verkossa. Ilmoittautuneille lähetetään linkki ilmoittautumisajan umpeuduttua.
Valmennus on 3,5 h mittainen. Koulutuksessa on muutama lyhyt tauko.

Näin pääset mukaan
Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

OSALLISTUMISMAKSU
– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

ILMOITTAUTUMISET

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat. Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Ilmoittaudu 21.9. mennessä: https://forms.gle/uqVDHhUJTvibS7TS8

LISÄTIEDOT
Yhteyshenkilö: Elina Silvennoinen, Digiportaat-hanke, elina.silvennoinen@savonlinna.fi, puh. 044 417 4998