Kuva naisesta, joka käyttää puhelinta sosiaalisessa mediassa

Tee myyvä mainos sosiaaliseen mediaan, Mikkeli

Millainen on hyvä mainos?

Oletko testannut somemainontaa tai harkinnut, että tekisit mainoksen someen mutta…

  • et kenties tiedä, mitä siihen kannattaisi kirjoittaa
  • et tiedä minkälaisia kuvia mainoksissa kannattaa käyttää
  • arveluttaa, että menevätkö rahat vain somejättien pohjattomaan kassaan?

Jos mikään edellä mainituista on käynyt joskus mielessäsi ja haluat oppia tekemään mainoksia, jotka erottuvat ja tuovat yhteydenottoja, kauppaa ja kävijöitä omille nettisivuille

…tule mukaan Tee myyvä mainos someen -lähikoulutukseen!

***

Tässä lähiopetuksena toteutettavassa ja käytännönläheisessä valmennusaamussa

  • Katsomme esimerkkejä onnistuneista mainoksista ja mietimme miksi ne ovat onnistuneita.
  • Teemme harjoituksia oman mainonnan kehittämiseksi.
  • Käsittelemme eri digimedioiden ja -alustojen vaatimuksia mainokselle niin teknisesti kuin luovasta näkökulmasta

Hyvälle mainonnalle on aina tarvetta. Hyvä mainos pysäyttää. Hyvä mainos puhuttelee. Hyvä mainos aiheuttaa tarpeen. Hyvä mainos ohjaa ostoksille.

Digitaalinen media ja sosiaalinen media pursuavat visuaalista viestintää ja ärsykkeitä tulee monessa muodossa, joten tule oppimaan, miten teet mainontaa, joka erottuu ja hyödyttää omaa liiketoimintaasi.

Koulutus toteutetaan lähiopetuksena pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Valmennuksessa tarvitset

Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että koulutukseen osallistuvalla henkilöllä on vastuu yrityksen mainonnan tekemisestä somekanavissa tai Googlessa ja käytössään kuvankäsittelyohjelma, esim. Photopea, Canva tai Photoshop.

Tarvitset:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • somekanavien ja verkkosivujen käyttäjätunnukset
  • intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

Toteutusajankohta ja -paikka

ke 10.5.2023 klo 12.00-15.30

Koulutus toteutetaan lähikoulutuksena Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Mikkelin kampuksella. Lähetämme ilmoittautuneille tarkemmat tiedot ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

Osallistumismaksu

– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Jos olet osallistunut Digiportaat 2.0 -hankkeen järjestämään vastaavaan koulutukseen jo aiemmin, et voi ilmoittautua samaan koulutukseen toista kertaa. Näin mahdollistamme koulutuksiin osallistumisen mahdollisimman monelle yrittäjälle. Digiportaiden koulutukset ovat EU-tuettua koulutusta.

Sitovat ilmoittautumiset ti 25.4.2023 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja

Hanna Kuisma, Digiportaat 2.0 -hanke, hanna.kuisma@xamk.fi

Päivä

keskiviikko 10.05.2023

Kellonaika

12:00 - 15:30

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Mikkelin kampus
Digiportaat

Järjestäjä

Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi
Ilmoittautuminen

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code