Sosiaalinen media markkinoinnissa ja sisältöstrategian työstäminen

Perustaso

Mietitkö usein mitä julkaista someen? Tiedätkö ketkä ovat asiakkaitasi ja missä sosiaalisen median kanavissa he viettävät aikaansa? Tuntuuko, että ideat ovat vähissä?

Sosiaalisen median mahdollisuudet ja strategia -koulutus sopii pk-yrityksille ja yrittäjille, jotka miettivät miten hyödyntää enemmän ja tehokkaammin sosiaalista mediaa liiketoiminnassa, haluavat kehittää yrityksen some-viestintää tai hakevat kauppaa sosiaalisesta mediasta.

Koulutuksen vinkeillä opit hyödyntämään sosiaalista mediaa oman yrityksen näkyvyyden kasvattamiseksi ja myynnin tehostamiseksi. Koulutuksessa pohditaan käytännönläheisesti erilaisten tehtävien avulla mm. ketkä ovat yrityksen asiakkaita ja minkälainen sisältö heitä kiinnostaa. Koulutuksen jälkeen sinulla on toimintasuunnitelma, kanava- ja sisältösuunnitelma. seuraavalle 6 kuukaudelle sosiaalisen median käytöstä myynnissä ja markkinoinnissa.

Koulutus sisältää myös onnistuneita sekä epäonnistuneita case-esimerkkejä elävästä elämästä pk-yritysten näkökulman huomioiden. Koulutuksessa saat konkreettisia työkaluja sekä myyntiin että markkinointiin.

Digistarttikoulutukset ovat matalan kynnyksen koulutuksia digitalisaation ensiaskeleita ottaville yrityksille.

Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten saat yrityskohtaista opastusta ja uusia näkökulmia ja ideoita oman someviestinnän kehittämiseen myös muilta yrittäjiltä.

Valmennuksessa tarvitset

Valmennukseen osallistuminen ei edellytä sosiaalisen median osaamista.

Tarvitset:
– tietokoneen ja virtapiuhan
– intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

Toteutusajankohta ja -paikka

ma 13.2.2023 klo 12.00 – 15.30
to 23.2.2023 klo 8.30 – 12.00

Koulutus on kaksiosainen ja se toteutetaan verkossa, Microsoft Teams -sovelluksella. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkit ilmoittautumisajan päätyttyä.

Koulutukseen sisältyy vapaaehtoinen 30 min. kahdenkeskinen sparraus osallistujan ja kouluttajan kesken.

Jos olet osallistunut Digiportaat 2.0 -hankkeen järjestämään vastaavaan koulutukseen jo aiemmin, et voi ilmoittautua samaan koulutukseen toista kertaa. Näin mahdollistamme koulutuksiin osallistumisen mahdollisimman monelle yrittäjälle. Digiportaiden koulutukset ovat EU-tuettua koulutusta.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 9.2.2023 oheisen linkin kautta.

Lisätietoja

Heli Saali, Digiportaat 2.0 -hanke, heli.saali@xamk.fi

Päivä

torstai 23.02.2023
Päättynyt!

Kellonaika

12:00 - 15:30

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code