kohdistettu mainonta

Facebook- ja Instagram -mainonnan perusteet

Pk-yrittäjä, haluatko oppia mainostamaan Facebookissa ja Instagramissa? Tule käytännönläheiseen työpajaan, jossa kouluttajamme Antti Leino opastaa vaihe vaiheelta, miten mainoksia tehdään.

Meta tarjoaa ainutlaatuisen mainospohjan, jonka avulla voit tavoittaa laajasti halutun kohderyhmän Facebookissa ja/tai Instagramissa paikallisesti tai jopa maailmanlaajuisesti.

Tässä kolmiosaisessa koulutuksessa syvennytään Meta-mainonnan hallintaan ja työkalujen (Meta Business Manager ja Meta Business Suite) käyttöön aina perusteista kehittyneempiin tekniikoihin. Koulutuksen aikana opit perustiedot houkuttelevien kampanjoiden suunnittelusta, käynnistämisestä, optimoimisesta ja analysoinnista.

Koulutuksen tavoitteet:

  • Ymmärrät Meta-mainonnan perusteet ja keskeiset käsitteet.
  • Teet käytännön harjoituksia, kuten tehokkaan mainoskampanjan, jossa on houkutteleva sisältö, oikea kohderyhmä ja tavoitteet.
  • Hallitset Ads Managerin perustoiminnot ja luot monipuolisempia kampanjoita.
  • Käytät kampanjatulosten analysointia päätöksenteon tukena.
  • Tunnistat kehittyneet mainostekniikat.

Tule mukaan koulutukseen ja avaa ovet menestyksekkääseen Meta-mainontaan!

Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta. Koulutukseen sisältyy vapaaehtoinen 30 min. kahdenkeskinen sparraus osallistujan ja kouluttajan kesken.

Koulutuksessa tarvitset

Koulutukseen osallistuminen edellyttää, että yrityksellä on Meta Business Manager / Business Suite käytössä.

Lisäksi suositellaan, että yrityksellä on käytössä kuvankäsittelyohjelma (esim. Photopea, Canva tai Photoshop) ja Google Analytics kävijäseurannan mittaamiseen.

Tarvitset:

  • Meta Business Managerin / Meta Business Suiten ja nettisivujen (jos on) ylläpitotunnukset, jotta pääset tekemään tarvittavia muutoksia koulutuksen aikana
  • intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

Toteutusajankohta ja -paikka

ke 24.1. 9.00-12.00
ke 31.1. 9.00-12.00
ke 7.2. 9.00-12.00

Koulutus on kolmiosainen ja se toteutetaan verkossa, Microsoft Teams -sovelluksella. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkit ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

Osallistumismaksu

– 150 € (+ alv 24 %), kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
– 350 € (+ alv 24 %), yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Yrityskohtainen osallistumismaksu* 150 € / 350 € (+ alv 24 %) laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Tämä koulutus on täynnä. Vastaava koulutus järjestetään 20.3.2024 klo 9.00 – 12.00. Ilmoittaudu mukaan!

Lisätietoja
Saara Pylvänäinen, Digiportaat-hanke, saara.pylvanainen@xamk.fi

Päivä

keskiviikko 07.02.2024
Päättynyt!

Kellonaika

09:00 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code