
Tekoälyn liiketoiminta-arvon tunnistaminen ja soveltaminen mikro- ja pk-yrityksissä
Tekoäly on vallankumouksellinen voima, joka muuttaa liiketoimintaympäristöä nopeammin kuin koskaan aikaisemmin. Aiheen tiimoilta kriittisintä on ajantasaisen tiedon ja nykyisten sekä tulevien ratkaisujen tunteminen liiketoiminnan kasvattamisessa. Tämä koulutus on suunniteltu yritysneuvojille, jotta voitte tarjota asiakkaillenne tärkeää tietoa ja ohjausta.
Koulutuksen sisältö:
– Tekoälyn rooli ja merkitys mikro- ja pk-yritysten liiketoiminnalle: Saat käsityksen siitä, kuinka tekoäly voi muuttaa liiketoimintaa ja tuoda uusia mahdollisuuksia pienille yrityksille
– Esimerkit tekoälysovellusten vaikutuksesta yrityksiin eri toimialoilla: Käymme läpi käytännön esimerkkejä tekoälysovellusten vaikutuksista eri toimialoilla
- Kaupan ala: asiakaspalvelurobotit ja kohdennettu markkinointi
- Valmistava teollisuus: Tuotannonoptimointi ja huoltovarmuus
- Palvelualat: Räätälöidyt ratkaisut ja asiakaskokemuksen parantaminen
– Chatbotit ja muut tekoälypohjaiset asiakaspalveluratkaisut: Miten chatbotit ja muut tekoälypohjaiset asiakaspalveluratkaisut voivat parantaa asiakaspalvelua ja säästää aikaa
– Tekoälyn integrointi liiketoimintastrategiaan: Miten tekoäly voidaan saumattomasti liittää osaksi liiketoimintastrategiaa ja tukea yrityksen liiketoimintatavoitteita sekä liiketoimintahyötyjen arviointia ja seurantaa
– Eettiset kysymykset ja tietoturva tekoälyn käytössä.
– Lainsäädännön vaikutus tekoälyn käyttöön yrityksissä
Koulutus on osallistava ja käytännönläheinen, sekä se tarjoaa konkreettisia vinkkejä suoraan käyttöön.
Kouluttaja: Jonna Muurinen, Markkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy
Ajankohta: ti 23.1.2024 klo 08.30-12.00
Koulutus toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ilmoittautumisajan päätyttyä.
Tämä maksuton koulutus on tarkoitettu eteläsavolaisille yritysneuvojille, tervetuloa mukaan!
Sitovat ilmoittautumiset ke 15.1.2024 mennessä oheisen linkin kautta.
Lisätietoja
Emmi Liikanen, Digiportaat – asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa -hanke, emmi.liikanen@mikseimikkeli.fi
Kouluttaja
-
Jonna MuurinenMarkkinointiviestintätoimisto Kuulu Oy
Jonna Muurinen on kansainvälisen yritysviestinnän maisteri ja hänellä on 20 vuoden kokemus kansainvälisestä markkinoinnista ja viestinnästä. Uransa aikana hän on työskennellyt TV-, radio- ja sanomalehtitoimittajana Suomessa, Ruotsissa ja Kanadassa, ja sen jälkeen siirtynyt markkinoinnin pariin kulttuuri-, muoti- ja urheilualalle. Hän on markkinointiviestintätoimisto Kuulun perustaja, toimitusjohtaja sekä osakas.
