Facebookin logo älypuhelimen näytöllä

Facebook- ja Instagram-mainonta, jatkotason koulutus

Tämä koulutus on täynnä. Voit ilmoittautua jonolle ottamalla yhteyttä: saara.pylvanainen@xamk.fi.

Oletko tehnyt jo mainontaa Facebookissa ja Instagramissa, mutta haluaisit saada parempia tuloksia ja tehdä toimivampia kampanjoita?

Tämä kolmiosainen koulutus on suunnattu pk-yrityksille, jotka hyödyntävät Facebook-markkinointia jo jollain tasolla, ovat luoneet Business Manageriin mainostilin ja tuottavat säännöllisesti sisältöä Facebook- ja Instagram-kanaviin.

Koulutuksessa käsitellään mm.

  • Myynnin kasvattaminen myyntistrategia-, liidimainonta- ja konversiokampanjoilla.
  • Miten käytän dataa: Metan data vs. oma data
  • Fanien ja seuraajien merkitys kohdentamisessa ja yleisöjen rakentamisessa
  • A/B-testaaminen kampanjan avulla
  • Retargeting- ja look-alike-mainonnan toteutus

Koulutuksessa tehdään konkreettinen mainoskampanja, seurataan ja analysoidaan sen tuloksia. Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Tule mukaan koulutukseen ja opi tekemään tuloksellisempaa Meta-mainontaa!

Kouluttaja: Antti Leino, lowreality marketing architects

Koulutukseen osallistuminen edellyttää, että yrityksellä on

  • toimivat nettisivut tai verkkokauppa
  • Facebook Business Manager käytössä
  • Google Analytics asennettuna ja toiminnassa omiin verkkosivuihin tai verkkokauppaan
  • kuvankäsittelyohjelma käytettävissä, esim. Photopea, Canva, Photoshop

Koulutuksessa tarvitset:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • nettisivujen ja FB Business Managerin ylläpitotunnukset, jotta pääset tekemään tarvittavia muutoksia koulutuksen aikana

Toteutusajankohta ja -paikka

to 12.9.2024 klo 9 – 12
to 19.9.2024 klo 9 – 12
to 26.9.2024 klo 13 – 16

Koulutus on kolmiosainen ja se toteutetaan verkossa, Microsoft Teams -sovelluksella. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ja osallistumisohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

Osallistumismaksu

– 150 € (+ alv 24 %), kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
– 350 € (+ alv 24 %), yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin

Yrityskohtainen osallistumismaksu* 150 € / 350 € (+ alv 24 %) laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat.

Ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisesta peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle, jotta voimme ottaa koulutukseen toisen yrityksen tilalle.

Tämä koulutus on täynnä. Voit ilmoittautua jonolle ottamalla yhteyttä: saara.pylvanainen@xamk.fi.

Mukaan otetaan ensisijaisesti ensikertalaisia. Jos olet ollut samansisältöisessä koulutuksessa Digiportaat 2.0 tai Digiportaat – Asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa -hankkeessa, niin huomioithan, että otamme ensisijaisesti mukaan ensikertalaiset ja jos ryhmään mahtuu, niin otamme mukaan myös ”kertaajia”. Kertaajien osallistumismahdollisuus vahvistuu ilmoittautumisajan päätyttyä.

Lisätietoja
Saara Pylvänäinen, Digiportaat-hanke, saara.pylvanainen@xamk.fi

Päivä

torstai 19.09.2024

Kellonaika

09:00 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi
Ilmoittautuminen

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code