Facebookin logo älypuhelimen näytöllä

Facebook- ja Instagram-mainonta, jatkotason koulutus

Oletko tehnyt jo mainontaa Facebookissa ja Instagramissa, mutta haluaisit saada parempia tuloksia ja tehdä toimivampia kampanjoita?

Tämä kolmiosainen koulutus on suunnattu pk-yrityksille, jotka hyödyntävät Facebook-markkinointia jo jollain tasolla, ovat luoneet Business Manageriin mainostilin ja tuottavat säännöllisesti sisältöä Facebook- ja Instagram-kanaviin.

Koulutuksessa käsitellään mm.

  • Myynnin kasvattaminen myyntistrategia-, liidimainonta- ja konversiokampanjoilla.
  • Miten käytän dataa: Metan data vs. oma data
  • Fanien ja seuraajien merkitys kohdentamisessa ja yleisöjen rakentamisessa
  • A/B-testaaminen kampanjan avulla
  • Retargeting- ja look-alike-mainonnan toteutus

Koulutuksessa tehdään konkreettinen mainoskampanja, seurataan ja analysoidaan sen tuloksia. Koulutus toteutetaan pienryhmässä, joten valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Tule mukaan koulutukseen ja opi tekemään tuloksellisempaa Meta-mainontaa!

Kouluttaja: Antti Leino, lowreality marketing architects

Koulutukseen osallistuminen edellyttää, että yrityksellä on

  • toimivat nettisivut tai verkkokauppa
  • Facebook Business Manager käytössä
  • Google Analytics asennettuna ja toiminnassa omiin verkkosivuihin tai verkkokauppaan
  • kuvankäsittelyohjelma käytettävissä, esim. Photopea, Canva, Photoshop

Koulutuksessa tarvitset:

  • tietokoneen ja virtapiuhan
  • nettisivujen ja FB Business Managerin ylläpitotunnukset, jotta pääset tekemään tarvittavia muutoksia koulutuksen aikana

Toteutusajankohta ja -paikka

ti 6.5.2025 klo 9 – 12
ti 13.5.2025 klo 9 – 12
ti 20.5.2025 klo 9 – 12

Koulutus on kolmiosainen ja se toteutetaan verkossa, Microsoft Teams -sovelluksella. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkin ja osallistumisohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen koulutusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika osoitteessa https://digiportaat.fi/osaamiskartoitus.

Osallistumismaksu

– 150 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto alle 700 000 € TAI
– 350 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto yli 700 000 €

Osallistumismaksu veloitetaan yritykseltä, kun se osallistuu ensimmäisen kerran Digiportaiden koulutukseen. Seuraavat koulutukset ovat maksuttomia. Koulutuksiin voi osallistua 1-3 henkilöä samasta yrityksestä.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle mahdollisimman pian.

Mukaan otetaan ensisijaisesti ensikertalaisia. Jos olet ollut samansisältöisessä koulutuksessa Digiportaat 2.0 tai Digiportaat – Asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa -hankkeessa, niin huomioithan, että otamme ensisijaisesti mukaan ensikertalaiset ja jos ryhmään mahtuu, niin otamme mukaan myös ”kertaajia”. Kertaajien osallistumismahdollisuus vahvistuu ilmoittautumisajan päätyttyä.

Sitovat ilmoittautumiset ma 21.4.2024 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja
Saara Pylvänäinen, Digiportaat-hanke, saara.pylvanainen@xamk.fi

Päivä

tiistai 06.05.2025

Kellonaika

09:00 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi
Ilmoittautuminen

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code