A/B testaus – Tee voittava mainos Metassa, jatkotason koulutus

Oletko tehnyt mainontaa Facebookissa ja Instagramissa, mutta haluttuja tuloksia ei tunnu tulevan? Tule jatkotason Meta-koulutukseen oppimaan kuinka testata eri mainoksia ja löytää niistä toimivimmat.

Tämä yhden kerran koulutus auttaa sinua pääsemään alkuun mainosmuotojen testauksessa. Koulutus on suunnattu PK-yrittäjille, jotka osaavat jo mainoksen teon perusteet Business Managerissa ja ovat tehneet ainakin yhden kampanjan.

Koulutuksessa:
– Opit, miten käytännössä testaat eri kuvaa, tekstiä ja kohderyhmää.
– Näet kouluttajan esimerkkejä onnistuneista ja epäonnistuneista mainoksista ja testauksista.
– Teet mainoksen, jolla testaat eri elementtejä.

Koulutus järjestetään verkossa ja pienryhmässä (max 6 yritystä), joten saat yrityskohtaista opastusta.

Valmennukseen tarvitset:

  • Tietokoneen ja virtapiuhan.
  • Nettisivujen ja FB Business Managerin ylläpitotunnukset, jotta pääset tekemään mainoksen koulutuksen aikana.

Toteutusajankohta ja -paikka

ke 19.3.2025 klo 9.00-12.00

Koulutus on yksiosainen ja se toteutetaan verkossa, Microsoft Teams -sovelluksella. Lähetämme ilmoittautuneille osallistumislinkit ilmoittautumisajan päätyttyä.

Näin pääset mukaan

Ennen koulutusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika osoitteessa https://digiportaat.fi/osaamiskartoitus.

Osallistumismaksu

– 150 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto alle 700 000 € TAI
– 350 € (+ alv. 25,5 %), kun liikevaihto yli 700 000 €

Osallistumismaksu veloitetaan yritykseltä, kun se osallistuu ensimmäisen kerran Digiportaiden koulutukseen. Seuraavat koulutukset ovat maksuttomia. Koulutuksiin voi osallistua 1-3 henkilöä samasta yrityksestä.

Ilmoittautuminen

Ilmoita samalla ilmoittautumislomakkeella yrityksen kaikki osallistujat. Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksesta tulee ilmoittaa koulutuksen yhteyshenkilölle mahdollisimman pian.

Sitovat ilmoittautumiset ti 4.3.2024 mennessä oheisen linkin kautta.

Lisätietoja: Saara Pylvänäinen, Digiportaat – Asiakaslähtöisempää digitaalista liiketoimintaa,
saara.pylvanainen@xamk.fi

Päivä

keskiviikko 19.03.2025

Kellonaika

09:00 - 12:00

Lisätietoja

Ilmoittautuminen

Paikka

Verkkokoulutus

Järjestäjä

Digiportaat
Digiportaat
Nettisivut
https://digiportaat.fi
Ilmoittautuminen

Kouluttaja

  • Antti Leino
    Antti Leino
    Lowreality Marketing Architects

    Antti Leino, DI, on työskennellyt yli 25 vuoden ajan digitaalisen markkinoinnin parissa Avidlyssä, Satama Interactivessa, McCannillä, Avauksessa sekä mediatoimistokonserneissa Omnicom (OMD, phd) ja GroupM (Mindshare, Mediacom, MEC, Maxus).

    Antti kouluttaa ja valmentaa Metropolia ammattikorkeakoulussa, Laurean ammattikorkeakoulussa Rastor-Instituutissa, Inforissa ja Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Aihepiirit liikkuvat monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin trendeistä ja sosiaalisen median haasteista aina web-analytiikkaan ja näkyvyyteen hakukoneissa.

QR Code