fbpx
Koska:
18.3.2021 @ 09:00 – 11:30
2021-03-18T09:00:00+02:00
2021-03-18T11:30:00+02:00
Missä:
Webinaari
Yhteystiedot:
Anna-Maija Torniainen
040 628 0901
Maksuton Digi-info: Asiakasymmärrys verkkokaupan menestyksen tekijänä @ Webinaari

ASIAKASYMMÄRRYS VERKKOKAUPAN MENESTYKSEN TEKIJÄNÄ – MAKSUTON  DIGI-INFO

Maaliskuun digi-info keskittyy asiakasymmärrykseen ja asiakaskokemukseen. Tule kuuntelemaan kuinka kartutat asiakasymmärrystä ja muutat hyvän asiakaskokemuksen myynniksi. Inspiroivat puhujat ja esimerkit antavat käytännönläheisiä vinkkejä, joita voit toteuttaa oman yrityksesi toiminnassa.

1. Asiakasymmärryksen ja -kokemuksen tärkeys digitaalisella aikakaudella

Vaihtoehtojen kasvaessa ja digitalisaation tuodessa yhä enemmän mahdollisuuksia, nousee asiakaskokemus merkittäväksi erottautumistekijäksi ja kilpailueduksi yrityksille.

  • Kuinka kartuttaa asiakasymmärrystä?
  • Kuinka muuttaa hyvä asiakaskokemus myynniksi verkkokaupassa tai yrityksen verkkosivuilla?

Kouluttaja: Sani Leino, Social Company Oy, https://www.sanileino.com/

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja. Sani on ollut myös mukana kirjoittamassa Viiden tähden asiakaskokemus (2017) ja Myyntikirja (2020) -kirjoja.

2. Helvettiin koko asiakaskokemus

Loppu jargonille. On aika siirtyä sanoista tekoihin.

  • Miten muodostaa selkeä roadmap asiakaskokemuksen kehittämiseen?
  • Miten viedä muutos läpi organisaation ja miten asiakaskokemus näkyy jokaisen arjessa?

Vastauksia kysymyksiin mitä, miksi, miten ja yllättäviä esimerkkejä asiakaskokemustiedon luovasta käytöstä eri toimialoilla.

Kouluttaja: Henna Ojala, Muutostoimisto Tuleva, http://muutostoimistotuleva.com/

Henna Ojala on strategi, asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen huippuosaaja. Hän on työskennellyt globaalisti toimivissa organisaatioissa strategia-, johto- ja kehitystehtävissä, mm. maailman johtavassa asiakaskokemusyrityksessä, HappyOrNotissa.

3. Yrityscase: Kruunupuisto

Punkaharjulainen Kruunupuisto-yritys kertoo verkkosivu-uudistuksestaan, jonka tavoitteena on selkeyttää asiakkaan ostopolkua ja parantaa asiakaskokemusta.

 

TOTEUTUSAJANKOHTA TO 18.3.2021 klo 9.00 – 11.30

Digi-info toteutetaan verkossa. Ilmoittautuneille lähetetään linkki webinaariin ilmoittautumisajan päätyttyä.

Ilmoittaudu mukaan ma 15.3. mennessä: https://forms.gle/n7Q5eZH12knCcrYW8 

Digi-info on osallistujille maksuton, tervetuloa mukaan!

LISÄTIETOJA: Anna-Maija Torniainen, Digiportaat-hanke, anna-maija.torniainen@xamk.fi