fbpx
Koska:
16.2.2021 @ 08:30 – 25.2.2021 @ 16:00
2021-02-16T08:30:00+02:00
2021-02-25T16:00:00+02:00
Missä:
Koulutus verkossa
Yhteystiedot:
Elina Silvennoinen
044 417 4998

LinkedIn-Digi-info

HANKI LAADUKKAITA LIIDEJÄ LINKEDIN MAINONNAN AVULLA

STARTTITASO, verkkokoulutus

LinkedIn kuvailee itseään maailman suurimpana asiantuntijoiden sosiaalisena kanavana. Mitä, jos hyödyntäisit LinkedIniä myös maksullisella mainonnalla?

LinkedIn mainonnan koulutus on kaksiosainen. Ensimmäisellä kerralla tutustaan Linkedin mainonnan erityispiirteisiin ja eri mainostyyppeihin sekä yrittäjät tekevät pienellä budjetilla mainosjulkaisun. Toisella koulutuskerralla katsotaan sen saamia tuloksia, tehdään mahdollisia korjauksia ja opitaan miten mainosta voisi kehittää paremmaksi, jotta se tavoittaisi paremman yleisöä ja oikeaa kohderyhmää. Tämä koulutus soveltuu kaikille LinkedIn-markkinoinnista kiinnostuneille yrittäjille.

Koulutuksessa käsitellään mm.

Osa 1: ti 16.2.2021 klo 8.30-11.30

  • LinkedIn mainonnan erityispiirteet ja tavoitteellinen mainonta
    • esimerkkejä onnistuneista LinkedIn-kampanjoista
  • LinkedIn mainostyypit ja niiden hyödyntäminen oikeassa kampanjastrategian valinnassa
  • kohderyhmien valinta
  • millainen sisältö toimii mainoksessa
  • oman mainossisällön suunnittelu LinkedIn-mainoskampanjaan
  • miten mainonnan tehoa seurataan Linkednissä?
  • mitä toimenpiteitä maksetun mainonnan ohella LinkedInissä tulisi ainakin tehdä, jotta saadaan tuloksia aikaan?
  • mainonnan AB-testaus

Osa 2: to 25.2.2021 klo 13.00-16.00

  • Yrityskohtaiset verkkotapaamiset, jossa analysoidaan mainoksen saamia tuloksia, tehdään mahdollisia korjauksia ja opitaan miten mainosta kehitetään paremmaksi.

Huom! Koulutukseen osallistujat ovat perustaneet LinkedIn -tilin ennen koulutuksen alkua. Ennakkotehtävä: perusta yritysprofiili ja avaa mainostili yläpalkin Advertise-ominaisuuden puitteissa. Jos olet tekemässä lyhyellä tähtäimellä maksullista mainontaa, voit jo syöttää luottokorttitiedot tilillesi.

Valmennuksessa saa yrityskohtaista opastusta.

Valmennukseen osallistuminen edellyttää, että yrityksellä on

  • LinkedIn yritystili sekä mainostili.

Lisäksi suositellaan, että yrityksellä on käytössä kuvankäsittelyohjelma, esim. Photopea, Canva, Photoshop ja Google Analytics.

Valmennukseen tarvitset:

  • LinkedIn-tilin ja yrityksen nimissä mainontaa tehtäessä yritysprofiilin Admin-oikeudet
    • Huom! Mainontaa voi tehdä myös henkilöprofiilin kautta.
  • Intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!


KOULUTTAJA:
Tom Laine, HC-Services Oy. Tom on tehnyt Linkedin-markkinointia jo vuodesta 2004 ja saavuttanut kampanjoillaan huikeita tuloksia!

TOTEUTUSPAIKKA JA -AJANKOHTA:

Koulutus toteutetaan verkossa ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumisohjeet ilmoittautumisajan päätyttyä.

Osa 1: 16.2.2021 klo 8.30-11.30
Osa 2: to 25.2.2021 klo 13.00-16.00 (yrityskohtaiset 0,5 h verkkotapaamiset sovitaan ensimmäisellä koulutuskerralla klo 13-16 välille)

Näin pääset mukaan
Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

OSALLISTUMISMAKSU
– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

ILMOITTAUDU 4.2.2020 mennessä: https://forms.gle/2ZSPry7GksekAbxo6

LISÄTIETOA: Elina Silvennoinen, Digiportaat-hanke, p. 044 417 4998, elina.silvennoinen@savonlinna.fi