fbpx
Koska:
25.3.2020 @ 08:30
2020-03-25T08:30:00+02:00
2020-03-25T08:45:00+02:00
Missä:
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Patteristonkatu 3
50100 Mikkeli
Yhteystiedot:
Anna-Maija Torniainen
040 628 0901

BOKUN VERKKOKAUPPA MATKAILUTUOTTEILLE
STARTTITASO

Tämä käytännönläheinen koulutus on suunnattu paikallisille matkailualan yrittäjille, jotka aikovat ottaa Bókunin käyttöön tai tarvitsevat sen käyttökoulutusta. Koulutuksessa keskitytään Bókunin aktiviteetteihin ja ohjelmapalveluihin.

Koulutuksen sisältö

1. Koulutuspäivä ke 25.3.2020
– Bókunin yleisesittely
– matkailuyrityksen oma myynti- ja hinnoittelustrategia osana Bokunia
– digitaalinen tuotteiden jälleenmyynti
– Kanavat ja integraatiot
– Elämystuotteen-tuotteen perustaminen Bokun järjestelmään
– markkinapaikan hyödyntäminen käytännössä
– verkkokaupan myyntityökalujen käyttöönotto

2. Koulutuspäivä ke 1.4.2020
– Elämystuotteiden perustaminen: hinnoittelun variaatiot, varauskalenteri ja resurssien määrittely Bokun tuotteelle
– Bokun verkkokaupan yhdistäminen yrityksen verkkosivuille
– Bokun markkinapaikan sopimusmallit ja sopimusten tekeminen
– OTA (Online Travel Agency) toimijoiden hyödyntäminen
– Myyntisopimusten tekeminen ja hallinnointi

Koulutus toteutetaan työpajana, jossa yrittäjät syöttävät ohjelmaan omia tuotteita ja/tai palveluita. Koulutuksessa saat selkeän käsityksen online-myyntialustan toiminnasta ja tuotteiden lisäämisestä ja jatkotoimenpiteistä.

VALMENNUKSESSA TARVITSET:

Valmennukseen tarvitset mukaan:
– oman kannettavan tietokoneen ja virtapiuhan
– Bokun ja verkkosivujen/verkkokaupan kirjautumistunnukset
– ota mukaan koulutuksen suomen- tai englanninkielisen kuvauksen yhdestä tuotteesta, tuotteen hinnat sekä valokuvat (ohjeistuksen mukaisesti). Jokainen luo ko. tuotteen järjestelmään koulutuksen aikana. Huomio, että Bokunin käyttöliittymä on englanninkielinen.
– intoa, avointa mieltä ja oppimisen halua!

KOULUTTAJA: Jari Auranen

TOTEUTUSAJANKOHDAT:
Ke 25.3.2020 ja ke 1.4.2020, kello 8:30-15:30 Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Mikkelin kampus, Patteristonkatu 3.
Valmennus on 2 päivän mittainen. Päivien aikana omakustanteiset lounas- ja kahvitauot.

Näin pääset mukaan
Ennen valmennusta yrityksen tulee tehdä digiosaamiskartoitus Digiportaiden yritysneuvojan kanssa. Jos et ole tehnyt kartoitusta, varaa aika www.digiportaat.fi sivulla.

OSALLISTUMISMAKSU
– 100 €, kun yrityksen liikevaihto alle 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-2 henkilöä koulutuksiin
– 300 €, yrityksen liikevaihto yli 700 000 €, yrityksestä voi osallistua 1-3 henkilöä koulutuksiin
Osallistumismaksu* 100 e / 300 e laskutetaan yritykseltä, kun yrityksen henkilökunnan jäsen osallistuu ensimmäiseen Digiportaiden järjestämään koulutukseen. Tämän jälkeen maksua ei peritä seuraavista koulutuksista.

ILMOITTAUDU:
Ma 10.2. mennessä osoitteesta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1kjRhVF9KSKnOZQpBPBLynzb45jbyhJN5G8CgN0rJrWWFkA/viewform

LISÄTIETOA:
Anna-Maija Torniainen, Digiportaat-hanke, p. 040 628 0901, anna-maija.torniainen@xamk.fi